Verdrietige Finn - Reisverslag uit Peking, China van Familie Poppe - WaarBenJij.nu Verdrietige Finn - Reisverslag uit Peking, China van Familie Poppe - WaarBenJij.nu

Verdrietige Finn

Door: Susan

Blijf op de hoogte en volg Familie

20 Maart 2012 | China, Peking

Onze laatste volle dag in Peking morgen gaan we eindelijk naar huis en we zijn er aan toe, het is echt mooi geweest. Vandaag nog de laatste presentjes gekocht op de pearlmarket. Ons jongste ventje was echt verdrietig, normaal is hij 90 % van tijd een opgewekt ventje.Nu strekte hij de armpjes uit Chineese dames hij mist echt zijn nanny zo zielig.Toen we hem vanavond in zijn favoriete wasbak zetten was hij de weer lekker spetteren.
Morgen de aankomst op Schiphol om 1740 zou iemand fotos kunnen maken daar zouden we heel blij mee zijn.

We willen graag onze reisgroep bedanken het is zo bijzonder om het samen mee te maken.
De familie van der Linden in het bijzonder.
Lieve Christi,Maurice & Kai wij vonden het superfijn met jullie & nog bedankt voor het afscheidsdiner bij japaner heerlijk. Het was geweldig om jullie zo te zien groeien in jullie ouderschap. Maar het mooist zijn de wijze ogen van Kai.

Alle mensen super bedankt voor jullie berichtjes, sms & FaceTime ze zijn echt heel erg belangrijk voor ons.

Finn is zo vreselijk verkouden echt sneu eigenlijk al vanaf onze eerste ontmoeting maar wat een veranderingen voor ons kleine ventje.
Morgen vliegen we weg uit zijn geboorteland ook wel weer raar.

Heel veel liefs uit China

Theo,Susan, Don & Finn

• 20 Maart 2012 - 15:11

Jacqueline:

Hi Lieverds,

EINDELIJK!!!! kom maar gauw naar ons zonnige kikkerlandje, zonder smog en met alle vrienden, familie en bekenden om jullie heen! Het is tijd! En natuurlijk wordt het even wennen voor Finn; allemaal van die grote blanke mensen om zich heen, velen ook nog met blond haar!!!! ;-) Maar dat komt allemaal goed, kijk maar naar Don!

En

deze zomer staat er aan de Menting een super zwembadje voor hem klaar hoor!!! Kan hij nog veel lekkerder in spetteren!!!!

hele goede reis terug, ik neem een fototoestel mee!!!

dikke kus van ons allemaal en tot morgen!!!!!!!!!!!!!

• 20 Maart 2012 - 15:35

Fam.Prieshof:

Och wat sneu dat Finn heimwee heeft naar wat hij achter moet laten, al het vertrouwde.
    Het is ook nogal wat ..... wat een veranderingen voor zo'n klein mannetje!
    Hou hem maar goed vast als hij 'lonkt' naar Chinese dames .... letterlijk en figuurlijk.
    Morgen komen jullie lekker naar huis en dan kan het wennen en hechten echt beginnen.
    Er komt nog heel wat op hem af de komende 24 uur, de vliegreis, de aankomst .... en dan thuiskomen.

Voor nu weltrusten en dan zien we elkaar morgen op Schiphol.

Liefs!

• 20 Maart 2012 - 16:43

De Bloemetjes:

Lieve Theo, Susan, Don & Finn,

We wensen jullie een hele goede en veilige terugvlucht.
    We kunnen er helaas (vinden we echt heel jammer) niet bij zijn!
    Maar we hopen jullie snel te ontmoeten in Delden op 1 april.

Liefs van ons3
    Maurits, Hanneke & Michaël

• 20 Maart 2012 - 17:34

Barbara,Martijn,Tim:

Een hele voorspoedige reis! Hopelijk zonder veel vertraging!
    En geniet van de aankomst op Schiphol, hopelijk ook zonder al te veel vertraging bij de douane.....

• 20 Maart 2012 - 22:45

De Ter Beekjes:

Dag (sh)poppaholics!

We zullen jullie ook missen. Jammer dat China weer voor bij is. Maar we komen terug dat is zeker.
    Wat een verdrietig moment voor Finn, maar ik denk dat hij het weet en voelt, hij gaat China verlaten en op weg naar een mooi nieuw leven met zijn papa en mama en broertje!

Liefs
    Mar

• 20 Maart 2012 - 23:18

Fam. Vd Linden:

Hallo Theo. Susanne. Don en Finn... We hebben van jullie genoten de afgelopen weken. Jullie doen het erg goed als gezin met elkaar, dat was overduidelijk!
    We zullen jullie uiteraard nooit vergeten, we hebben een hoop mogen delen samen!
    Daarom ook ´tot ziens´ nadat we zijn geland op Schiphol!

Groetjes,

Christie, Maurice en Kai

• 21 Maart 2012 - 09:04

Janouck:

Dag Theo, Susan en twee stoere jongens,

Succes met jullie reis en tot in Nederland!

Groetjes!