morgen 2 jaar! - Reisverslag uit Oost-Vlieland, Nederland van Familie Poppe - WaarBenJij.nu morgen 2 jaar! - Reisverslag uit Oost-Vlieland, Nederland van Familie Poppe - WaarBenJij.nu

morgen 2 jaar!

Door: Familie

Blijf op de hoogte en volg Familie

02 Mei 2012 | Nederland, Oost-Vlieland

Morgen is de dag, dat Finn 2 jaar wordt! Al 5 weken is hij bij ons in nederland en hij begint nu echt te 'wennen'. Hij wordt al eenkennig een lopen heeft hij nu eindelijk ook uitgevonden :)
Onderzoek van de kinderarts wees uit dat hij wel een gebrek aan ijzer had. Ijzer hebben we genoeg, zei een goede bekende die staalboer is;)
Dat ijzergebrek verklaard waarschijnlijk ook zijn witte gezichtje. Dat weerhoud hem er echter niet van om lekker met ons en z'n broer te dollen. Hij gaat echt per week letterlijk met stappen vooruit. Ook het eten gaat steeds beter, al is het veel gemalen voedsel. Het mooiste vind hij muziek( reageert er direct op door te zwaaien met z'n armen) en gooien met voorwerpen.
We hebben twee weken geleden een fantastisch welkomsfeest gehad. Dank nog allemaal voor een gezellige dag.
Operatie zal binnen een half jaar zijn zeiden de dokters. Dit ivm eerst hechting en een nu nog te laag hb gehalte.
Kortom het gaat goed met onze Finn! Hij is nog steeds de wereld aan her ontdekken, want hij was niet veel gewent in China. Waarschijnlijk veel in bed gelegen. Dat in bed liggen doet hij nog steeds graag, maar dan niet zo lang en met keurige regelmaat;)
We zijn nu met z'n vieren even twee daagjes op Vlieland om even uit te waaien.
Vroeger werden we boos op onze moeder omdat Ze niet de juiste naam noemde, mAar we hebben soms dezelfde kwaal als onze ouders merken we ;) grappig.

• 02 Mei 2012 - 15:51

Poppies Uit Goor:

Hi lieverds,

wat vliegt de tijd! En wat mooi te zien hoe heerlijk jullie het met zijn viertjes hebben. In tegenstelling tot wat ik gisteravond schreef, ben ik stiekem toch wel een beetje jaloers hoor! Ik wil ook naar zee, zeker met dit lekkere weer!!!! Maar het is jullie zo gegund!!!!!!

Maak er morgen een geweldige dag van, Finn wordt maar 1 x 2! ;) Wij drinken 's avonds wel een lekker borreltje op zijn verjaardag en halen de rest van de festiviteiten op de 20e wel in!!!!

nogmaals heel erg veel plezier, maak er een mooi feestje van!!!!!!!!

dikke kus en alle liefs uit de Hoofdstad! XXXXXXXXX

• 02 Mei 2012 - 15:54

Fam Vd Linden:

Jongens wat super! Geniet lekker daar!
    Tot gauw. Groetjes Mau, Christie & Kai

• 02 Mei 2012 - 16:51

De Bloemetjes:

Hi familie Poppe,

We vinden het fijn om te horen dat het goed gaat met jullie en met de kleine Finn.
    We waren al benieuwd...
    Dat jullie al weer 5 weken in NL zijn! Wat gaat de tijd toch snel! Geniet van jullie dagen op Vlieland, heerlijk even uitwaaien. Fijne verjaardag morgen met Finn & Don.

We spreken elkaar!

Liefs, Maurits, Hanneke & Michaël

• 02 Mei 2012 - 18:35

Gefeliciteerd!
    En goed om te horen dat het zo goed gaat met finn!

Groetjes uit arnhem

• 02 Mei 2012 - 18:46

RobLeonieLivYuup:

Hee Poppes,
    Wat een goed idee om een paar daagjes weg te gaan met Finn's verjaardag.
    Thuis blijven jullie toch altijd druk.

Zijn eerste verjaardag bij jullie, bijzonder, lekker met z'n viertjes.
    Foto's zien er super uit. Lekker uitwaaien aan zee.
    Fijn te lezen dat Finn zich echt aan het hechten is. Maar dat wisten we natuurlijk al, ha ha.
    Veel plezier nog, GENIET!
    Dikke kus uit Enter.

• 02 Mei 2012 - 19:08

Fam. Verburg:

Hé wat leuk dat jullie op Vlieland zitten, doe dokter Deen de groeten, wij zijn door hem getrouwd 7,5 jaar geleden ( als tweede stel op de vuurtoren ). Veel plezier! En tot maandag op school.

• 02 Mei 2012 - 19:18

Mariette En Co.:

Dag luitjes

Wat fijn om te horen dat t zo goed gaat met jullie!
    Dat namen omdraaien hoe herkenbaar, haha.

Finn ziet er goed uit zeg! Ben benieuwd jullie weer te zien 12 mei.

Waai nog even fijn uit, wat n heerlijk weer hebben jullie erbij.
    We zullen morgen proosten op jullie zoon!

Liefs van de ter Beekjes

• 03 Mei 2012 - 14:56

Fam. Kenkhuis:

Theo en Susan,

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoontje Finn.
    Don, jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je kleine broertje. Hij heeft zeker al een dikke knuffel van jou gehad.

Zo te zien vermaken jullie je best daar op Vlieland. Lekker dat je er even tussenuit gaat met jullie
    gezinnetje. En ook het weer valt reuze mee.
    Nog veel plezier met je viertjes, maar ik denk dat het er bijn opzit.

Een gezellige verjaardag gewenst!

Groetjes,
    Jos, Vincent, Raymond, Robert en Agnes Kenkhuis