laatste dag Zhengzhou - Reisverslag uit Zhengzhou, China van Familie Poppe - WaarBenJij.nu laatste dag Zhengzhou - Reisverslag uit Zhengzhou, China van Familie Poppe - WaarBenJij.nu

laatste dag Zhengzhou

Door: Familie

Blijf op de hoogte en volg Familie

09 Maart 2012 | China, Zhengzhou

Dag allemaal,
Alweer de laatste dag in Zhengzhou. Alle Chineese papieren zijn in orde gemaakt en morgen vliegen we Terug naar beijing. Inmiddels zijn we allemaal goed slecht geweest van de Chineese lunch van gister :(

In de stad hier werden we aangestaard omdat de Chinezen het niet kunnen rijmen...... En don maar zeggen ni haoa ! :)

In de provincie hier hebben ze ook nog een Nederlandse voetbalcoach aangetrokken nl Jan versleijen. Grappig. Te horen.

Met de boys gaat het goed, ze zitten elkaar af en toe al aardig te jennen;)

Onze gids wou Susan nog achter op z'n electrische fiets meenemen maar susan zag het niet helemaal zitten dus toch maar een klein stukje gelopen om de laatste papieren op te halen.

We zitten hier in 1 van de luxe wijken van de stad. Op zich wel jammer want in de straten erachter is het echte China. De luxe Duitse auto's zijn hier meer te vinden dan in Duitsland zelf! Vanmorgen nog ff 2 Nederlanders laten Verbazen door ze goede morgen te wensen door Don. Ze waren blij in ons hotel gearriveerd, want ze hadden twee weken in de fabriek geZeten in de binnenlanden van China.

Morgen terug naar Beijing om samen met de andere stellen en kinderen te wachten op de nederlandse papieren. Die Amerikanen zijn een stuk efficiënter ! Die verblijven 1 week korter:(

Een ouder Amerikaans stel adopteren een jongen van 6. Hartverscheurend te zien. Hij praat natuurlijk alleen maar Chinees, ouders overleden, opgegroeid bij opa maar toch als adoptiekind nAar Amerika. Zal we goed komen, maar het ventje wil nu maar 1 ding, weglopen uit het hotel! Heftig!
De enige lach die we van hem gezien hebben is dat hij 5 minuten van de Chineese gids mocht voetballen met Don. Toen maar weer opsluiten in de hotelkamer.

Onze nieuwe grote vriend kruipt ook graag naar de gang om te ballen met de broer:)

Vanavond maar een droge pizza scoren ipv de plaatselijke Chinees, dat lijkt ons iets beter;)
Tot in Beijing!
Gr. Van ons vieren.

• 09 Maart 2012 - 10:09

De Bloemetjes:

Hi,

Goed van jullie te horen en fijn dat het goed gaat met de jongens. Theo; nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Hartverschreurd van het jongetje van 6!

Lieve groet,
    Maurits, Hanneke & Michaël

• 09 Maart 2012 - 12:44

Fam Vd Linden:

Erg leuk om jullie verslag te lezen.Wat balen van de lunch van gister. Avonturen genoeg hier ;).
    Wat straalt Don op de foto´s en geweldig dat Finn en Theo dezelfde jas hebben. Mooi stel zo!
    Wij zijn zo benieuwd naar morgen. Wij vliegen al om 7.45 dus we zien jullie wel in het hotel. We kijken er naar uit!

Groetjes! Maurice, Christie & Kai

• 09 Maart 2012 - 15:26

Vul Hier Je Naam In.:

Vul hier je reactie in...

• 09 Maart 2012 - 15:30

Linda:

Hallo familie,missen jullie de gehaktballen en aardappels al, ben benieuwd of Finn gehaktballen net zo lekker vind als DON maar ja die vind alles lekker.ha ha knuffels van linda

• 09 Maart 2012 - 18:58

Fam. Prieshof:

Morgen verlaten jullie de geboorteprovincie van Finn.
    Bijzonder moment ......
    Goede reis gewenst naar Beijing, Lekker naar Comfort Suites ..... ben benieuwd of de outlet in ons winkelcentrum er nog is Susan.

Lfs

• 09 Maart 2012 - 19:34

Arjan Lineke YangPei:

We vinden het geweldig dat we jullie reis op deze manier mogen meebeleven!
    Goede reis naar Beijing morgen.