Groep 1 Twickelo - Reisverslag uit Beijing, China van Familie Poppe - WaarBenJij.nu Groep 1 Twickelo - Reisverslag uit Beijing, China van Familie Poppe - WaarBenJij.nu

Groep 1 Twickelo

Door: Familie

Blijf op de hoogte en volg Familie

12 Maart 2012 | China, Beijing

Hallo allemaal,

Allereerst bedankt voor jullie berichtje.Net voor ik ging slapen heeft papa mij jullie berichtje voor gelezen en toen ben ik in slaap gevallen. Met mijn broertje en mij gaat het heel erg goed ik vindt alleen niet zo leuk dat hij al mijn speelgoed wil en tegelijker tijd met mij gaat slapen. Verder hebben heel veel lol samen. Vandaag ben met Finn,papa en mama naar het vogelnest en de kubus gelopen ik vond het een hele lange wandeling maar ik heb het volgehouden !!! Ik begin jullie wel te missen hoor ik tel de nachtjes dat ik weer naar Nederland mag vliegen.Morgen gaan we misschien met mijn grote vriend Maurice en kleine vriend Kai weer een uitstapje doen. Tot snel en fijn dat jullie mij volgen. Als ik terug ben neem ik mijn broertje natuurlijk mee naar school.

Groetjes uit China

ps heel veel mensen spreken Chinees tegen mij maar ondanks mijn mooie schoolboekje versta ik ze niet

  • 12 Maart 2012 - 14:29

    Maurice & Christie Van Der Linden:

    Ha Don,

    Ook al is dit berichtje natuurlijk voor jouw schoolvrienden bedoeld wil ik toch even reageren. Ik heb er al helemaal zin in om morgen met jou en je papa en mama en je nieuwe broertje Finn op pad te gaan. Je bent een toffe vent en ook al kan Kai nog niet praten, ik weet zeker dat hij ook zin heeft om met jou de stad in te gaan. Hij geniet er altijd van als hij bij jou in de buurt is, dat kun je heel duidelijk zien. Nu ga ik lekker slapen zodat we morgen weer vol nieuwe energie zijn! Heel veel groetjes van je grote vriend Maurice!! (en ook van Christie en Kai natuurlijk!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

Familie

Wij zijn een familie uit Twente en hopen volgend jaar 2012 onze tweede Zoon uit China op te halen hier het verslag opweg naar de Reis en als het zover is een reisverslag vanuit China

Actief sinds 18 Dec. 2011
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 90574

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 21 Maart 2012

Op weg naar het broertje van Don

Landen bezocht: