science park en de japanner - Reisverslag uit Beijing, China van Familie Poppe - WaarBenJij.nu science park en de japanner - Reisverslag uit Beijing, China van Familie Poppe - WaarBenJij.nu

science park en de japanner

Door: Familie

Blijf op de hoogte en volg Familie

16 Maart 2012 | China, Beijing

Vanmorgen vroeg eruit maar laat ontbeten. Heerlijk gewandeld naar science museum voor kids. Fantastisch voor Don, die inmiddels ook Twente gaat missen. leuk gespeeld daar en ook Finn was in z'n sas vandaag.

We hadden Don belooft om het eten uit te kiezen, maar toen hij weer over spaghetti en pizza begon hebben we hem maar een beetje gestuurd;)
We hebben een heerlijk restaurant gevonden aan de overkant van de straat, een japanner en dat in China;)
Voor Chinese begrippen niet goedkoop maar wel heerlijk biefstuk reepjes kunnen bestellen. Nouja,......sorry was erg lekker doe nog maar zo'n schaaltje :)
Volgende keer maar ff reserveren daar, want het was echt vol. Don heerlijk shushi gegeten en ook de kip teriaki was oke! Don heeft met angry-bird stokjes gegeten.

Vanmiddag ging de middelbare school uit en kwamen de kinderen, twee aan twee, uit school volgens ons in honderden tegelijk want de rij was ellelang. Tja, als je dan in het midden loopt wil je wel harder gaan lopen! Don wilde bij mij op de arm want hij had geen overzicht meer. Papa, er lopen er nog heeeel Veeeeel achter ons hoor!

Veel dank allemaal voor de geweldige reactie's op sms en deze weblog. We zitten de dagen echt af te tellen om jullie weer te zien. 21 maart om 17.40 uur zullen we landen op schiphol!

Ondertussen is het gezellig druk in Delden, fijn dat er een goed team staat, het hotel is in goede handen. Thanks allemaal daar in Delden!
Vanavond de benefit avond voor de stichting energy for all, succes jongens, we hopen dat jullie weer een beetje geld binnenhalen voor dit fantastische doel!! We hopen dat het een gezellige avond word!!!

Nog ff een bericht van Don; ik ben nog steeds in China hoor;)

Tot gauw!

• 16 Maart 2012 - 12:25

Paul,Mascha&Carice.:

Fijn dat het goed gaat daar! Nog een paar nachtjes en dan lekker weer naar huis. Het aftellen is begonnen!

Groetjes van Paul, Mascha & Carice.

• 16 Maart 2012 - 12:41

Fam Vd Linden:

Hee celeblities! Pappalazzi in China!
    En oh wat klinkt die Japanner geweldig. De pizza van Papa John was wel weer ok, maar ik wil ook vlees!! Lappen vlees graag!
    Misschien kunnen we morgen - als we daar zin in hebben - wel Peking Eend gaan eten? Tis wel geen vlees, maar eend, ook goed. Alles behalve Mac, KFC of Papa Johns graag. :)
    Jongens we zien jullie morgen weer aan het ontbijt!

Groetjes! Maurice, Christie & Kai

• 16 Maart 2012 - 13:02

Fam. Prieshof:

Leuk uitstapje vandaag! En heerlijk dat eten bij de Jap, ziet er errug lekker uit.
    Maar eh ...... is dat restaurant aan de overkant er niet meer?

Wij tellen ook af naar woensdag 21 maart. Liv is nu de kleurplaat van Finn's aankomstkaartje alvast aan het inkleuren.
    Ze heeft maar geen roze gebruikt "dat vindt Finn vast niet zo mooi he mama ....?" "maar Susan wel toch?, zal ik dan toch iets r.....". "Ik plak er een sticker op van een huis, omdat Finn nu niet meer in het tehuis hoeft te wonen maar in een echt huis ..... en een hartje omdat hij er zo lief uit ziet".

Geweldig kaartje en super postzegel!

Yuup maakt zijn versie van Don's broerje steeds spannender. Hij beweert nu dat hij woensdag ook op Schiphol aankomt met Don ..... ik vrees dat jullie drie jongens mee naar huis moeten nemen! Ha ha ......

• 16 Maart 2012 - 14:29

Gerjo, Mariëtte En Dagmar :

Dat ziet er weer geslaagd uit, jullie dagje vandaag.
    Dus nu al weer biefstuk? :)

Tot Morgen!

• 16 Maart 2012 - 19:37

Arthur Schavemaker:

Wederom heel indrukwekkend. We hebben vandaag de kaart ontvangen en die is ook erg leuk! Succes met de laatste dagen en alvast een hele goede vlucht terug. Tot gauw, Arthur

• 16 Maart 2012 - 21:04

Ilse,Sepp,Liz & Boet:

Wat geweldig om zo te lezen en te zien hoe het met jullie gaat!
    Gefeliciteerd met jullie geweldige zoon en broertje Finn (super leuke naam).
    Sepp en Liz zitten helemaal vol van jullie "avontuur", elke dag hebben ze het er wel even over.
    We hopen dat jullie met zijn viertjes nog super mooie dagen gaan hebben in China en dat de terugreis naar Delden city helemaal goed verloopt. Dan kunnen we binnenkort allemaal kennis gaan maken met jullie kleine Finn.
    Geniet er nog maar even van, en tot snel!

Groetjes
    Ilse, Sepp, Liz en Boet Freriksen