Shop till you ......!!!! - Reisverslag uit Beijing, China van Familie Poppe - WaarBenJij.nu Shop till you ......!!!! - Reisverslag uit Beijing, China van Familie Poppe - WaarBenJij.nu

Shop till you ......!!!!

Door: Susan

Blijf op de hoogte en volg Familie

15 Maart 2012 | China, Beijing

Het was vandaag silkmarket dag met een afgepast bedrag wie verzint het ( Theo !!!!!) naar supernep street. Als ze jouw Jackie hier loslaten komt het niet meer goed met mij ook niet hoor.Samen met Christi en Kai in de taxi Maurice was een beetje ziek jammer op pad rond 12 uur lekker rustig op de weg dus we waren er zo. Leonie natuurlijk eerst naar de vijfde eerste rondje niets tweede rondje de uitnodiging voor achterdeur, tasje gescoord ik weet het is een verslaving.Eerste buit binnen nu naar de kinderkleding twee leuke dingen gekocht voor weinig.Christi ging ook los super afdingen alles zonder tasje haha.Rond 1500 nog even lekker naar de Starbucks. Taxi terug gevonden , Christi spotte hem en hij nam ons met alle tassen en buggies toch mee.

Eenmaal terug jongens ravotten. Samen Don eten opgehaald bij Papa Johns werd hij opeens heel verdrietig hij wou toch graag weer naar neef Etienne en naar zijn vriendjes en vriendinnetjes van school. Zo verdrietig. Samen even lekker gekletst en toen was wel weer goed.

Na het eten Finn wat langer gebadderd en een lol dat hij dan heeft geweldig.

Tot morgen en hartelijk bedankt voor jullie reacties ze doen ons in het verre China heel veel goeds.

Theo,Susan,Don & Finn

• 15 Maart 2012 - 12:59

Maurice & Christie Van Der Linden:

Hee familie Poppe! Wat een geweldige foto´s! Finn had ook wel een badje verdiend na al dat shoppen met de shop-a-holics! Ik zag je reactie op onze weblog: je hebt het goed begrepen, we praten niet over tasjes... hahahaha, heb er toch 2 mee gekregen, maar nogmaals: mij hoor je er niet meer over. En die deurtjes, draaibare kasten, het leek wel een Harry Potter film.
    Lekker slapen!

Christie (&Maurice -het gaat al weer iets beter- en Kai)

• 15 Maart 2012 - 13:31

Jacqueline:

BAH!!!!!!

nou ben ik echt jaloers!!! :( Ik wil ook!!!!!!!!!!!! Ben benieuwd naar je nieuwe tas Suzie!!! ;) Kaartjes komen als het goed is vandaag overal aan, extra postzegels zijn bijbesteld :). En het wordt echt wel tijd dat jullie terugkomen hoor, het is hier akelig stil zonder jullie! Wij tellen af, jullie ook?

hele dikke kus en geniet nog even van ongestoord samenzijn!

liefs uit de Hof!

• 15 Maart 2012 - 13:48

Gerda:

Hey poppies in het verre china wel leuk al die berichtjes en foto"s maar zal blij zijn nu wij die mooie kaart hebben gekregen jullie eindelijk weer echt te zien volgende week. Het aftellen is begonnen.
    en Suus kan beter daar shoppen dan hier ``(Theo dat is goedkoper ha ha )Knuffels voor Finn en Grote broer Don.xxxxxxxxx De poppies van uit Zonneweelde.

• 15 Maart 2012 - 13:52

Fam. Prieshof:

En ik wil ook!!
    Lekker shoppen op de silkmarket ....... en even naar de friendshipstore.
    Heerlijk he, al die koopjes.

Ben je nog naar ons winkelcentrum geweest Suus, die outlet floor?

• 15 Maart 2012 - 14:32

Gerjo, Mariëtte En Dagmar :

Tasjes..ach ik kreeg er gisteren ook een. Wees gerust.

Mooie belevenissen weer!

Grts
    Mar en Co

• 15 Maart 2012 - 15:46

Bar,Tijn,Tim En ....:

Hallo!!!!
    Voor het eerst een reactie met z'n "viertjes"!
    Wat een leuke foto's weer! Wat kijkt Finn toch guitig!

En wat lag er een prachtig kaartje in de brievenbus!
    Wat leuk! Die zal Tim straks wel helemaal SUPER vinden!

• 15 Maart 2012 - 16:05

Fam. Verburg:

Heee, wat een leuke kaart kregen wij vandaag in de brievenbus! Dank je wel, echt stoer hoor met je koppie op een Hollandse postzegel Finn. Nu de dagen aftellen, binnen een week Twentse lucht! Heel gezond :-)

Groetjes van Edwin, Marjon, Roos, Sjoerd en Janneke

• 15 Maart 2012 - 18:36

Linda:

heej vandaag kaartje gekregen leuk hoor,en Finn wat zit jij lekker in bad. ik bescheurde me bijna,de volgende foto met de fles aan de mond yes zo hoort het.EEN ECHTE POPPE. mag Finn nog geen ECHTE COLA. KOMT goed Finn. nog een paar nachtjes dan zijn wij er. Don kun jij jou broertje nog aan.jij past natuurlijk niet meer in dat kleine badje he.jij hebt een zwembad nodig.nou volgende week mag het weer hoor.kusjes linda.

• 15 Maart 2012 - 19:15

JanRinaNickLuc:

Hallo buurtjes,

Leuke foto's allemaal. Vooral die met zijn vieren, helemaal een gezinnetje :)

Het kaartje lag idd vandaag in de brievenbus , met een super originele postzegel erop.
    De postzegel met Finn erop wordt vast een collectors item :)
    Hartstikke leuk kaartje, stoer van Cars, die is vast uitgezocht door Don.

Tot volgende week.

Liefs,
    Jan, Rina, Nick en Luc

• 15 Maart 2012 - 23:15

Mathijs Jolanda Pim:

Hoi Fam. Poppe

Wat een gave foto's vooral die in het badje. Heerlijk.
    We hebben de geweldige kaart ontvangen.
    TOT SNEL wij tellen af.

Veel liefs

• 16 Maart 2012 - 08:11

Familie Linderman:

Hé Familie Poppe,

Wat geweldig om al die reisverslagen te lezen en te zien dat het zo goed met jullie gaat!
    Volgens mij is Finn een heerlijk ventje en Don is dan ineens wel heel groot.
    Bedankt voor de ontzettende gave kaart en wat een detail...Postzegel met Finn! Dat vond Mika bij ons in huis toch wel uniek! Haha.

Geniet nog ff van de laatste paar dagen in China en we zien elkaar gauw in Delden!

Groet Familie Linderman

• 16 Maart 2012 - 11:08

T.W.T:

Hi alle vier!!

het heeft even geduurt maar we hebben de weblog dan eindelijk gevonden hihi.... wat een prachtig mannetje heeft jullie gezin verrijkt!! geweldig!! wat een avonturen hebben jullie weer beleeft!! we kijken uit naar jullie terug komst!!! wat fijn om jullie zo gelukkig te zien!!

groetjes

Thor, Willemieke en Timothy!!!!!