Chinese Wall - Reisverslag uit Beijing, China van Familie Poppe - WaarBenJij.nu Chinese Wall - Reisverslag uit Beijing, China van Familie Poppe - WaarBenJij.nu

Chinese Wall

Door: Susan

Blijf op de hoogte en volg Familie

14 Maart 2012 | China, Beijing

Vandaag met de hele groep naar de muur geweest, als je er niet geweest bent ben je geen Chinese Hero.
Dus we hebben 22 Chinese heros geweldig hoor. Bij de reis naar Don was het regenachtig en bewolkt nu stralend weer en een zonnetje blauwe lucht.
De reis er naar toe was al leuk gezellig op schoolreisje.Het Chinese buitenleven even wat anders dan de wolkenkrabbers. Aangekomen bij dit voor ons bekende stukje muur ,voor de tweede keer in de kabelbaan. Volgens Don net als de wintersport. Finn vond alles prima heerlijk geslapen in de bus anderhalf uur en toen de muur opklimmen. Moest echt terugdenken aan 2009 Rob,Leonie,Chris,Mariska,Lineke,Arjen,Jaap,Aafje,Marc,Maaike,Gijsbert,Jannie en alle kids wat een lol op het stukje voor de muur.Nu was het ook weer supergezellig met zijn allen op de trapjes.Don heeft heerlijk lopen ravotten met zijn vriend Robin heerlijk ook al is het heel moeilijk ook bij papa en mama te blijven.Toen weer eten bij de intatuin van China heerlijk gegeten samen aan tafel met de familie van der Linden en toen weer terug naar het hotel we waren rond 1500 terug, heerlijk geluierd in het hotel met een pizza van papa Johns.
Nu verzinnen wat we morgen gaan ondernemen in de wereldstad Beijing.
Kids gaan lekker naar de bed.
Tot morgen.

Ps super Nicole dat het gelukt is met het Dopen connectie hè

• 14 Maart 2012 - 13:16

Fam. Prieshof:

Lekker hoor om weer op de muur te staan/lopen. En wat fijn dat het nu helder weer was. Dat hadden wij de eerste keer, al waren we toen bij een stuk muur waar alleen maar steile trappen waren .... niet erg handig met Liv op je buik.

Gaan jullie nog naar het Zomerpaleis?

• 14 Maart 2012 - 13:23

Gerjo, Mariëtte En Dagmar :

Wat een leuke dag hebben jullie gehad :)
    Wij zijn ook aan t chillen en plannen voor morgen aan het smeden..

Truste voor straks

Mar alias "de buspolitie"

• 14 Maart 2012 - 16:21

Guus:

In Enschede hebben we ook wel een muur bij de oude markt die is goed gevuld met vette hap ook wel lekker. Wel leuk die goede berichten van jullie te lezen geniet ervan groetjes ook aan de boys.

• 14 Maart 2012 - 18:30

De Bloemetjes:

Wauw! Wat een gave foto's!
    Finn vind alleen het uitzicht interessanter dan de fotograaf ;-).

Liefs van ons.

• 14 Maart 2012 - 20:17

Arjan Lineke YangPei:

Wat hadden jullie nu een prachtig uitzicht op de muur!
    En wat hadden jullie gisteren ook veel beleefd. Met buggy's hebben jullie niet veel geluk, zeg! Sorry we vonden het wel heel grappig.

• 15 Maart 2012 - 10:19

Maurice & Christie Van Der Linden:

hahaha die stinkkameel was ik bijna alweer vergeten.
    Bedankt voor het meenemen van Christie en Kai vandaag. Ze hebben er van genoten!
    En wij zijn weer een hoop rommel rijker :-)

Tot morgen!