Proforma - Reisverslag uit Delden, Nederland van Familie Poppe - WaarBenJij.nu Proforma - Reisverslag uit Delden, Nederland van Familie Poppe - WaarBenJij.nu

Proforma

Door: fampoppe

Blijf op de hoogte en volg Familie

20 Januari 2012 | Nederland, Delden

Niet te geloven wat een achtbaan, het gaat in ieder geval supersnel en dat is wel eens anders in adoptieland. Maar de rekening is binnen van de boer en ... En als afreisdatum staat 24 februari 2012 lieve schat we komen eraan !!!!!! Het to do lijstje is lang maar dan gaat de tijd alleen maar sneller.Joepie.

Groetjes van ons allemaal !!!!

• 20 Januari 2012 - 18:11

Barbara,Martijn,tim:

Dat moet toch wel een all-time record zijn! Wat geweldig!
    Wat een stress! Wat fijn!
    Geniet van de voorbereidingen, en succes!
    Wij lezen mee.....

• 20 Januari 2012 - 19:43

Erik, Diane En Aishi:

super! Lekker snel naar jullie mannetje.
    Wij leven mee!

• 22 Januari 2012 - 08:10

Gerda:

zei ik toch pak jullie koffers maar vast. veel plezier met de voor bereiding liefs Gerda

• 24 Januari 2012 - 12:53

Marjon:

Hoi! Leuk om jullie tijdens dit avontuur te volgen, wat ga je een bijzondere tijd tegemoed!!!

Wij wensen jullie heel veel plezier met de voorbereidingen, en het aftellen. En voor allen Gelukkig Nieuwjaar...

• 24 Januari 2012 - 13:38

De Ter Horstjes:

Wauw!!!! Wat gaaf zeg!!!!!! Ooooh heerlijk!!!! Nog eventjes alle laatste dingetjes doen en dan is het zover!!!!

• 31 Januari 2012 - 18:17

Mariette:

Hallo familie,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
    Ook wij reizen 24 febr af volgens proforma.
    Ook met KT. Dat zou betekenen dat we reisgenoten zijn.
    Ik stuur jullie even een email,

Groetjes!