Nog 14 nachtjes - Reisverslag uit Delden, Nederland van Familie Poppe - WaarBenJij.nu Nog 14 nachtjes - Reisverslag uit Delden, Nederland van Familie Poppe - WaarBenJij.nu

Nog 14 nachtjes

Door: fampoppe

Blijf op de hoogte en volg Familie

17 Februari 2012 | Nederland, Delden

Het is een weekje later dan proforma maar we gaan naar CHINA.
Onze reis naar onze tweede zoon start vrijdag 2 maart 2012 en we komen terug op woensdag 21 maart 2012. Joepie we gaan.
Nog even afwachten wanneer het afreisgesprek staat gepland en dan weten we weer wat meer.Tot snel.

PS Don reactie op een week later, "dan kunnen ook wel eerst gaan skien toch mama"

• 17 Februari 2012 - 07:42

Barbara,Martijn,Tim:

Eindelijk kunnen jullie gaan aftellen!
    Veel plezier!

• 18 Februari 2012 - 14:47

Ter Horstjes:

Ah, dus toch een week later. En ja, Don heeft groot gelijk!!! Eerst lekker skieen!!! Hahaha en wat zag hij er geweldig uit gisteren tijdens de carnaval!!! Nog eventjes geduld dus, maar je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent! Tijd vliegt, dus het is zo 2 maart!

Liefs Natasja, Herbert en Kiki!!

• 18 Februari 2012 - 17:22

Prieshofjes:

Goed idee Don: lekker nog even eerst skien en dan je broertje ophalen!!
    EINDELIJK kunnen jullie echt aftellen ....... We gaan jullie op de voet volgen en zijn er zeker bij 21 maart op Schiphol!!

• 21 Februari 2012 - 08:02

Gerda:

hey poppies wat is nou een week op een heel leven
    maar super dat het nu eindelijk gaat gebeuren en Don... het is toch veel leuker om volgend jaar met je kleine broertje te gaan skien veel voorpret gewenst en tot snel groetjes Gerda

• 22 Februari 2012 - 08:42

Poppies Uit Goor:

hi lieverds...

de spanning begint te stijgen..... de spulletjes worden verzameld en straks zo efficient mogelijk inpakken.... De oefening is er gelukkig van de vorige keer ;-). Ik zal vandaag of morgen ook de zolder opgaan om te kijken of ik ook dit keer weer een bijdrage kan doen! :-)

heel veel plezier met de voorbereidingen en nu even zorgen dat Don opknapt hè!!!

dikke kus uit De Hoofdstad en tot gauw!!!

• 22 Februari 2012 - 18:10

De Echte Poppies:

Hey familie,

Succes nog even op de latten en dan vooral GENIETEN van de waardevolle trip naar China. We volgen jullie via de site.

Groeten de echte Poppies

• 23 Februari 2012 - 12:09

Linda:

Don gaan jullie nog maar lekker een weekje skieeeeeeeeen. papa heeft genoeg PINGPING