China we komen eraan !!!!!!! - Reisverslag uit Delden, Nederland van Familie Poppe - WaarBenJij.nu China we komen eraan !!!!!!! - Reisverslag uit Delden, Nederland van Familie Poppe - WaarBenJij.nu

China we komen eraan !!!!!!!

Door: fampoppe

Blijf op de hoogte en volg Familie

26 Februari 2012 | Nederland, Delden

Afgelopen donderdag het afreisgesprek gehad, super om de andere stellen te ontmoeten waar we mee naar China afreizen.We gaan allemaal alleen naar de provincie en zien elkaar 10 maart weer in Beijing Comfort Suites ( hotel waar we ook verbleven toen Don gingen ophalen).
In Zhengzhou verblijven tot 10 maart in het Crown Plaza. Op 5 maart ontmoeten we onze tweede zoon en broertje.
Aanstaande vrijdag gaat ons vliegtuig om 21:30, woensdag 21 maart 17:40 landen we weer op nederlandse bodem.
Gisteren is het kamertje van Don omgebouwd in een kamer voor twee jongens
Wij zijn er klaar voor, afgelopen donderdag ook nog een update gehad van de kleine, het is een echte knuffelkont van 77 cm.

• 26 Februari 2012 - 12:12

Christie:

Nog 5 nachtjes! Super dat jullie ook klaar zijn met de kamer voor de jongens. Dat inpakken wordt nog wel een uitdaging. Wat zijn de meest overbodige spulletjes die jullie mee hadden toen jullie Don gingen halen? Dan kan ik nog wat skippen hier :). Buggy laten we thuis, kopen in China wel een mooi exemplaar. Succes met de laatste voorbereidingen!

• 26 Februari 2012 - 13:03

Mariette:

Ahoy reisgenoten,

Ook jullie zijn er bijna klaar voor lees ik. De grootste beproeving wordt inderdaad de koffers pakken :)
    Tot op Schiphol,
    Grtz

• 26 Februari 2012 - 20:59

Prieshofjes:

Oh wat heerlijk dat jullie bijna gaan! Wij tellen mee af .....
    Yuup snapt er allemaal maar niks van, hij is toch al Don's broertje. Wat moet Don nu ineens met een nieuwe?
    Tot morgen op Liv's verjaardag! Voor de laatste keer zonder jullie tweede wonder uit China.

• 26 Februari 2012 - 21:04

Priehofjes:

Het even het hotel gegoogled. Ziet er goed uit.
    Het zwembad ziet er ook goed uit! Beter dan in 2009.

• 28 Februari 2012 - 11:27

Jacqueline:

poeh.....
    de spanning stijgt! De koffers staan klaar, de laatste spulletjes nog even snel verzamelen. We komen van de week nog even langs om een goede reis te wensen; hopelijk gaat het dan beter met de koffers dan de vorige keer ;-)!!!!

we leven met jullie mee lieverds! En wat gaan we jullie missen! Hou ons op de hoogte hè! Lang leve internet, skype, facetime etc. etc.!!!!

dikke kus uit de andere kant van het kanaal! :x

• 28 Februari 2012 - 19:37

Erik,diane En Aishia:

Hoi Theo, Susan en Don,
    nog een paar nachtjes... wij wensen jullie alvast een hele goede reis!

• 02 Maart 2012 - 13:22

DaniqueEtienneopaoma:

We wensen jullie een hele fijne reis naar CHINA!!!!!!!
    XXX Danique, Etienne, opa en oma

• 03 Maart 2012 - 01:10

Jorieke :

Jullie zitten nu in het vliegtuig maar toch ook nog even via deze weg.
    Een hele fijne reis, geniet en heel veel geluk samen met Don en zijn nieuwe broertje.
    Het is jullie van harte gegund!! Ik ga jullie volgen, ben erg benieuwd naar jullie 2e schatje.
    Groetjes, Jorieke

• 03 Maart 2012 - 16:21

RobLeonieLivYuup:

Lieve Poppes,

Hoe voelt het om weer in China te zijn??
    Hebben jullie een goede/niet rokers kamer in het eerste hotel?
    Onze kamer was toen net een asbak .......
    Morgen doorvliegen naar de Provincie, spannend! We leven met jullie mee.

Dikke kus uit Enter

• 03 Maart 2012 - 16:21

RobLeonieLivYuup:

Lieve Poppes,

Hoe voelt het om weer in China te zijn??
    Hebben jullie een goede/niet rokers kamer in het eerste hotel?
    Onze kamer was toen net een asbak .......
    Morgen doorvliegen naar de Provincie, spannend! We leven met jullie mee.

Dikke kus uit Enter

• 03 Maart 2012 - 20:03

JanRinaNickLuc:

Hoi Theo, Susan en Don,
    Ben helemaal vergeten te sms-en van uit Frankrijk, sorry :(
    Een voorspoedige reis gewenst van ons allemaal en natuurlijk tot de 21ste weer hier in Delden met weer een kleine Poppe erbij. We houden jullie in de gaten :)
    Tot dan!
    De buurtjes.