Touch down - Reisverslag uit Zhengzhou, China van Familie Poppe - WaarBenJij.nu Touch down - Reisverslag uit Zhengzhou, China van Familie Poppe - WaarBenJij.nu

Touch down

Door: fampoppe

Blijf op de hoogte en volg Familie

04 Maart 2012 | China, Zhengzhou

Na een chaotische dag in Beijing zijn we net in Zhengzhou geland de hoofdstad van de provincie Henan. Morgen maandag 5 maart 9:30 vertrekken we naar onze tweede zoon. De vlucht naar Beijing was lekker lang maar goed te doen. Na de landing gingen we de bagage ophalen. Je raad het al er was iets. Jaja de nieuwe buggy is stuk. twee onderdelen missen zeg maar dag , de hele groep kon dus lekker een half uur wachten sorry. Het hotel bij het vliegveld was ook goed alleen overal rook( hetzelfde als bij Liv,Leonie).
We zitten in het Crown Plaza Zhengzhou heerlijk hotel van wat we ontdekt hebben. Morgen gaat het gebeuren natuurlijk weer heel spannend. Ze Kopiëren veel hier in China maar wireless internet blijft ook in een 5 sterren hotel iets wat je niet kunt vinden.Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes ze betekenen heel veel voor ons in het vere China. Voor alle stellen waar we mee reizen ,we zien elkaar weer in Comfort suites en hopelijk heeft iedereen een goede vlucht gehad.

Theo,Susan,Don en .......

• 04 Maart 2012 - 07:52

Barbara,Martijn,Tim :

Spannend jongens! Hopelijk hebben jullie vannacht nog een goede nachtrust.
    Wij zijn erg benieuwd naar de foto's van morgen natuurlijk!

• 04 Maart 2012 - 08:17

Monique:

hallo daar, goed om te lezen dat jullie geland zijn, we zijn erg benieuwd naar het vervolg.... betekend dit ook dat ik al die moeite voor face-time voor niets heb gedaan? Aaargh. groetjes van het platteland

• 04 Maart 2012 - 08:41

Gerda:

o ja alles zou ook een keer normaal gaan bij jullie he don je kunt niet vroeg genoeg beginnen je kleine broertje twente fan te maken.probeer vanacht nog een beetje te slapen en vergeet morgen niet te genieten van en met elkaarxxxxxxx

• 04 Maart 2012 - 08:49

Danique:

Zijn jullie goed geland?
    ik hoop dat het goed gaat!
    xxx Danique

• 04 Maart 2012 - 08:59

Jacqueline:

HI lieverds,

na enige overkomelijke strubbelingen terecht gekomen in een mooi hotel in Zhengzhou!! En jullie zijn zo te zien (FC) Twente nog niet vergeten!!! ;) MOOI ZO! :) Wat fijn te horen dat het allemaal goed gegaan is (mijn dochter is volgens mij nog niet goed wakker en inderdaad... de TV staat aan, geen goede combi! :() En wat een spanning.... nog maar 1 nachtje slapen!!!!!!! Poeh...... ik kan het tot hier voelen! :D. Fijn trouwens die berichtjes per mail!!! Zo weten we meteen de stand van zaken! Maar goed, geniet van vandaag, probeer iets te slapen vannacht en OP naar de dag van morgen, de dag van ???????????

hele dikke kus en alle liefs uit De Hof van Twente :-)

• 04 Maart 2012 - 09:04

is het leuk in siena?
    kus van etienne

• 04 Maart 2012 - 09:34

Marjon:

Heel veel succes! En genieten van dit zooo bijzondere moment voor jullie...

• 04 Maart 2012 - 11:10

Linda :

Na jullie bericht te hebben gelezen, stromen de waterlanders alweer langs mijn wangen, zal de leeftijd wel zijn. ;) Heel veel plezier nog daar en geniet samen met jullie gezinnetje groetjes uit raalte

• 04 Maart 2012 - 11:55

Michael:

ooit leren we Etienne wel hoe hij China moet schrijven,natuurlijk leven we intens mee hier en volgen het op de voet ps voor Susan ben net terug 9-1 gewonnen en twee keer raak ben je weer op de hoogte groetn mike

• 04 Maart 2012 - 13:12

Guus:

Hoi Theo Suzan en Don

Hele goede reis morgen naar jullie zoontje en broer. Kijk uit met taxiritten.
    Geniet ervan morgen.

Gr. Guus

• 04 Maart 2012 - 13:28

Paul, Mascha, Carice:

Hoi!
    Fijn dat jullie de reis goed hebben doorstaan (op de buggy na, natuurlijk). Heeeeeel veel plezier morgen! We zijn erg benieuwd naar ons petekind en neefje! We volgen jullie op de voet. Dikke kus van Carice voor Don en groetjes!

Paul, Mascha en Carice.

• 04 Maart 2012 - 13:51

Mariette:

dag familie Poppe,

Ook voor jullie de laatste avond met zijn drietjes!
    Gelukkig hebben jullie een mooi hotel, wij hebben het ook getroffen.
    Straks plaats ik ook een verslag van vandaag kun je onze suite :) zien.

Heel veel voorspoed voor morgen, we zijn heel benieuwd hoe het gaat!
    Groetjes aan Don van Dagmar.

Mar & familie

• 04 Maart 2012 - 13:56

Evertjan En Martine:

Morgen wordt een spannende dag voor jullie! Heel bijzonder, geniet er lekker van met elkaar en hopelijk voelt dat kleine mannetje zich snel thuis bij jullie. ps. Susan, 3 mannen tegen 1 vrouw, dat gaat nog zwaar worden...

• 04 Maart 2012 - 16:56

Chris, Nicole En XS:

Hallo,
    nadat we jullie vrijdag op Schiphol tegenkwamen, zijn we jullie site ook gaan zoeken, en gevonden! Leuk om de reis zo te volgen! Laatste nacht met z'n 3en, spannend morgen: dan zijn jullie met z'n 4en ;-) Fijne dag morgen!
    Groetjes, Chris Nicole en Xiao Song

• 04 Maart 2012 - 17:57

Mia.:

Wat een spannende tijd voor jullie maar gelukkig niet meer voor lang.
    Morgen de eerste dag met z`n vieren, Genieten maar.

• 04 Maart 2012 - 18:31

Arjan Lineke YangPei:

Nog even en jullie zijn met z'n 4-en! Een hele mooie dag gewenst morgen. Spannend! We zijn heel benieuwd naar....!

• 04 Maart 2012 - 18:59

RobLeonieLivYuup:

Hoi hoi,

Gelukkig hoeven jullie na deze keer nooit meer in de asbak van Sino Swiss te slapen!
    Ik moet wel lachen hoor om het gevalletje buggy (toch niet die nieuwe Quinny Zapp??
    Jullie hebben gewoon (n)iets met buggy's. Ik zei toch: thuislaten en daar nieuwe kopen!
    Maar goed ..... fijn dat jullie op de plaats van bestemming zijn. Voor morgen een hele fijne overdracht gewenst. Wat spannend weer!

Dikke kus,

Gr. Ine Siemerink

• 04 Maart 2012 - 21:31

Miriam En Romy:

Hi family!

Hier even een gezamenlijk berichtje. Mama probeerde vanmorgen wat te sturen, maar we zien net dat het niet is overgekomen?! Leuk alles te lezen, hoe gaat het met Don? Spannend allemaal, voor jullie is het moment al bijna aangebroken............ Heeeeeeeeeeeel veel succes, geniet van het moment! FOTOOOOOOOOOOO !! xxxx