welkom Finn Poppe !!!!!!! - Reisverslag uit Zhengzhou, China van Familie Poppe - WaarBenJij.nu welkom Finn Poppe !!!!!!! - Reisverslag uit Zhengzhou, China van Familie Poppe - WaarBenJij.nu

welkom Finn Poppe !!!!!!!

Door: Familie

Blijf op de hoogte en volg Familie

05 Maart 2012 | China, Zhengzhou

Mag ik me even voorstellen: Finn Poppe is mijn naam en ben het trotse broertje van don Poppe!!!

Geweldig trots zijn we op onze nieuwe zoon Finn. We hebben net de overdracht gehad in de cival affares bureau samen met 4 andere Amerikaanse gezinnen. De eerste lach was voor don! Finn loopt aan de hand, houd alles in de gaten en kruipt momenteel met z'n broer door de hotelkamer. Hij heeft al een paar keer gelachen en mama is nu pap voor hem aan het maken. Mooi relaxed allemaal. Fam. Poppe nummer 15 komt eraan en Fam. Dievelaar nr 4 komt eraan ;)
We zullen later op de dag nog wat van ons laten horen! Hartelijk dank voor de vele reactie's, doet ons erg goed zo ver van huis!! Fam. Poppe

• 05 Maart 2012 - 06:13

Gerda:

eindelijk het is nu echt Theo Susan en Don Van Harte Wat een Schatje
    Wat een uitvinding he Fijn dat ik al even live contact en beeld heb gehad Finn leuke naam en goed om te zien dat Don nu al direct zo lief met hem knuffelt geniet er van spreek jullie weer gauw gr.xxxxxxxx

• 05 Maart 2012 - 06:13

Ine Siemerink:

Hartelijk Gefeliciteerd
    met jullie zoon Finn!!

Groetjes uit Nederland

• 05 Maart 2012 - 06:43

Barbara,Martijn,Tim:

Wat een geluk! En wat een mooi manneke en een mooie naam.
    En don, wat zie jij er zo groot uit naast je kleine broertje!
    Groetjes uit het Arnhemse

• 05 Maart 2012 - 07:11

Erik,diane En Aishia:

Wat een schatje! gefeliciteerd met jullie zoon en broertje.
    Finn, gefeliciteerd met je pappa, mamma en grote broer!

groetjes en tot snel in nederland!

• 05 Maart 2012 - 07:17

JanRinaNickLuc:

Wat geweldig!
    Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Finn.
    Een mooi naam voor een mooi ventje.
    We blijven jullie volgen :)

• 05 Maart 2012 - 07:51

Cora Talens:

Jongens wat een poepie, wat is dit geluk jullie toch erorm gegund. Heel veel liefde gewenst met z'n viertjes en als het zo ver is: komm gut heim..

• 05 Maart 2012 - 07:57

RobLeonieLivYuup:

Jaaaaaaa daar is jullie mannetje dan eindelijk!!
    Hartelijk gefeliciteerd met jullie mooie tweede zoon en jouw broertje.
    Wat een mooi ventje en wat een super naam!
    Yuup zit op schoot een roept alleen maar "dat ben ik, dat ben ik ...."

Dikke knuffel van ons.

• 05 Maart 2012 - 08:05

Poppies Uit Goor:

WAANZINNIG!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een mooi lief ventje!!!! :D En al lekker gelachen!!!! :D Ongelofelijk wat fijn jongens! Wat een genot! Hopelijk vindt Don het ook allemaal te gek, het is toch wel even wennen lijkt me! HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEL KNUFFELS VOOR JULLIE ALLE 4 en ik meld me later zeker nog! Ben benieuwd naar de volgende berichtjes! GENIETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

enorme kus en alle liefs

• 05 Maart 2012 - 08:20

Fam. Teunissen:

Helemaal gaaf, geliciteerd met Finn! Geniet er nog even goed van daar en tot snel! Groetjes.

• 05 Maart 2012 - 08:35

Linda:

HALLO FINN WELKOM BIJ DE FAMILLIE POPPE. WAT EEN POEPIE SUUS THEO DON VAN HARTE GEFELICITEERD.WAT EEN LEUKE NAAM.IK BEN WEER TANTE JOEPIE

• 05 Maart 2012 - 08:35

Familie Linderman:

Goedemorgen Fam. Poppe,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje Finn! Wat een lekker ventje en een geweldige naam! Nu lekker aan elkaar wennende heel veel genieten met elkaar! Laat Don hem maar veel ondeugende dingen leren! Haha. Geniet ervan!!

• 05 Maart 2012 - 08:48

Oma En Opa:

Na FaceTime om 6.30 was oma haast helemaal beter!!!
    Mooi kereltje ik denk dat hij Don inhaalt op de piste!!
    Na 6-2 van Twente zoeken ze al jong talent, Finn??
    Super blij en veelXXXXXXXX opa

• 05 Maart 2012 - 09:01

Charlot:

He familie,

Gefeliciteerd met Finn, wat een schatje!!
    Nog veel plezier in China, geniet ervan. Tot snel.

X charlot

• 05 Maart 2012 - 09:06

De Bloemetjes:

Hallo lieve familie Poppe!

Afgelopen zaterdag wilden we een bakkie bij jullie halen, maar nu begrijpen we waarom het niet kon. Jullie zitten al in China!

Fantastisch! Gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje Finn. Een prachtige naam ook.
    Jullie zien er dolgelukkig uit, heerlijk!

Fijne tijd nog en we blijven jullie de aankomende weken volgen.

Knuffel van ons,
    Maurits, Hanneke & Michaël

• 05 Maart 2012 - 09:07

Jeanine:

Super! Wat een mooi span! Gefeliciteerd met Finn! Leuke naam ook! En Don, nu heb je een voetbalmaatje en lekker keet trappen met je broertje! Papa en mama lekker het leven zuur maken haha. Geniet ervan!

• 05 Maart 2012 - 09:13

Daniel Brandriet:

Gefeliciteerd met Finn!!!!
    Don is zo te zien op de foto's al de grote broer aan het uithangen! Helemaal super!
    Leuke naam ook!
    Ik neem deze week wel ff live contact op, om de bewegende beelden te zien :)!
    Veel plezier nog, geniet van jullie tijd daar samen!!

Gr. Daniel en Annemarie

• 05 Maart 2012 - 09:40

Miriam En Romy:

hallo Finn welkom in onze familie en gefeliciteerd met je papa en mama
    veel plezier daar

• 05 Maart 2012 - 10:09

Paul, Mascha, Carice:

Van harte gefeliciteerd met Finn! Het geluk straalt ervan af! Carice wil Don en Finn erg graag een kusje geven, maar dat moet nog even wachten. Heel veel plezier daar met zijn vieren en tot gauw.

Groetjes, Paul, Mascha en Carice.

• 05 Maart 2012 - 10:21

Marcel Linderman:

He mensen van harte met FINN.. ( leuke naam) super leuke kerel...jullie geluk straalt van de foto'af.. Genieten nu !!!! tot snel in Delden..

• 05 Maart 2012 - 10:22

De Hagentje:

Welkom Fynn! Van harte gefeliciteerd met je papa, mama en je grote broer Don.
    Geweldig dat jullie elkaar eindelijk in de armen kunnen sluiten!!! Een hele fijne en onvergetelijke tijd samen. We zullen jullie blijven volgen.... Lfs Charlot, Thomas, Bas & Helma

• 05 Maart 2012 - 10:24

Mia.:

Van harte gefeliciteerd met jullie mooie zoon Finn, en broortje van Don. En wat een leuke en aparte naam.
    Heel veel geluk, liefde en gezondheid voor alle vier. Geniet ervan.

• 05 Maart 2012 - 10:24

De Hagentjes:

Oeps.... Heeft het mooie manneke zo'n mooie naam... ga ik 't verkeerd schrijven!!! Sorry FINN
    Lfs Helma

• 05 Maart 2012 - 10:59

Marc:

GEFELICITEERD!!! Hopelijk gaat alles op rolletjes en zien we jullie weer snel in Nederland vershijnen. Heel veel respect dat jullie er nog een bij nemen. Voor tips hoe om te gaan met 2 broers die samenwerken tegen ouders kunnen jullie op Zonneweelde terecht. Bereid je voor!

• 05 Maart 2012 - 12:28

Maurice & Christie Van Der Linden:

Hee familie Poppe,

Wat fantastisch om te lezen en vooral ook om jullie foto´s te kunnen bewonderen! Wat leuk ook dat het zo goed gaat met Finn en Don samen! Echt super!
    We kijken er naar uit om jullie weer te zien.

Christie, Maurice en Kai

• 05 Maart 2012 - 12:39

Jan-Thea Nobbenhuis:

Proficiat, met jullie zoon en broertje Finn.
    Ik heb Merle verteld, dat Don een broertje heeft. Zij vindt dit super en
    de naam "Finn": "Zo heet mijn neefje ook", verteld ze.
    Nog een fijne tijd samen.

• 05 Maart 2012 - 12:51

Fam. Ter Braak:

Wat leuk om te lezen en te zien!:) Welkom Finn! Wat een mooi mannetje zeg!!
    Geniet er van samen en hopelijk kunnen we hem snel bewonderen!
    Knuffel voor Don van juf Daphne;)
    Liefs Albert, Marian en Daphne.

• 05 Maart 2012 - 13:31

Ter Horstjes:

Yessssss!!!!! Daar is Finn, prachtige naam hoor!!!! En wat een lekker mannetje. Zo fijn dat jullie hem in jullie armen hebben. Nooooit meer loslaten, haha! Geniet ervan, het blijft zo bijzonder!!!!!!! Genietuh!!!!!

Liefs Natasja, Herbert en Kiki!

• 05 Maart 2012 - 13:50

De Echte Poppies:

Ha die Finn,

Welkom bij de familie en veel sterkte met je ouders.

Groetjes de echte Poppies uût Roalte

• 05 Maart 2012 - 14:10

Kelly:

GEFELICITEERD!!! Wat issie lief!!! Heel veel plezier daar nog en kan niet wachten om hem te zien. Geniet ervan!!! Xxxx

• 05 Maart 2012 - 14:28

Vul Hier Je Naam In.:

Vul hier je reactie in... Beste Theo, Susan en Don, zie via facebooklink van romy dat jullie in china zijn om jullie 2e zoontje te halen. Van harte gefeliciteerd en veel geluk en liefde met z'n viertjes!! Fam v. Roekel, Ede

• 05 Maart 2012 - 14:31

Fam V. Roekel:

Beste Theo, Susan en Don, zien net op facebook van Romy dat jullie in China zijn voor jullie 2e zoon. Van harte gefeliciteerd en veel geluk en liefde met z'n viertjes! Groetjes, fam v. roekel ede

• 05 Maart 2012 - 15:07

Familie Pierik:

Don van harte gefeliciteerd met je broertje. En papa en mama natuurlijk ook van harte gefeliciteerd.
    Wat een geluk, geniet van jullie prachtige gezin.

Bastiaan & Sylvia Pierik
    Rita Pierik

• 05 Maart 2012 - 15:15

Eric, Annet, Lian En Robin :

lieve reisgenoten,
    van harte gefeliciteerd: eindelijk is Finn bij jullie!
    Geniet met elkaar en Don, veel plezier met je broertje, fijn spelen samen!

groetjes, fam. Hoexum.

• 05 Maart 2012 - 15:17

Jacqueline:

Welterusten lieve Finn, Don, Theo en Susan,

de eerste nacht met zijn viertjes! Ik hoop dat de adrenaline ietwat afneemt zodat jullie lekker kunnen slapen!

Sleep tight, don't let the bedbugs bite ;-)

xxx

• 05 Maart 2012 - 15:36

Rosendal:

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Finn! Stoere naam, gaaf.
    Jullie geluk straalt van de foto's af. Geniet nog even in China en een goede reis terug.
    Groetjes Chris, Anne en Teun

• 05 Maart 2012 - 16:26

Fam. Kenkhuis:

Van harte gefeliciteerd met jullie tweede zoontje Finn!
    We wensen jullie veel geluk in de toekomst.

Wat een mooi kereltje en wat leuk om te om te zien hoe Don er mee omgaat.
    Een heel fijn verblijf in China. We blijven jullie volgen.

Groetjes van Robert, Raymond, Vincent, Jos en Agnes Kenkhuis

• 05 Maart 2012 - 16:28

Guus:

Beste theo Suzan en Don van harte proficiat met jullie zoon en broer Finn.Geniet er heerlijk van met elkaar. Nog een goede tijd samen in China Gr.

• 05 Maart 2012 - 16:38

Ton Hardick:

Hé fam. Poppe....van harte proficiat met jullie zoon Finn....nog hele fijne dagen daar in het verre oosten en we zien hem graag met jullie een keer verschijnen in het Wapen...groet uit Delden!!!

• 05 Maart 2012 - 16:57

Boeskool:

Prachtig. Heel veel geluk en gezondheid met jullie mannetjes.

• 05 Maart 2012 - 17:15

Helmie:

Hoi Theo, Susan en Don. Van harte met jullie zoontje en broertje. Veel plezier nog daar. Mooie naam!

Groetje Helmie

• 05 Maart 2012 - 17:15

Jorieke Eertink :

Theo en Susan,
    Van harte gefeliciteerd! Wat een mooi kereltje met ook weer een leuke naam.
    Binnenkort zal ik jullie nieuwe mannetje bewonderen. Wordt vast net zo gezellig leuke jongen als jullie Don. Veel geluk en plezier samen met Don en Finn. Gr. Jorieke

• 05 Maart 2012 - 18:26

Mathijs Jolanda Pim:

Helemaal SUPERRRRRRR (sjaakies)
    We houden contact

• 05 Maart 2012 - 19:01

Jan En Carolien:

Hallo familie Poppe,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Finn.
    Finn gefeliciteerd met je ouders en je grote broer Don.
    Heel veel geluk samen!
    We zullen je vast snel zien in Delden.

Groetjes,
    Jan en Carolien.
    Dustin en Marèll.

• 05 Maart 2012 - 19:05

Arjan Lineke YangPei:

Wat een mooie jongen. Gefeliciteerd met Finn!!

• 05 Maart 2012 - 19:34

Monique & Jan-Willem:

Ik hoorde van de gebroeders al dat jullie samen met Don naar China waren. Wat een geweldig nieuws! Superleuke naam! Wordt Don de echte grote broer!

Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk!

Lekker gaan genieten met jullie mannetjes!

• 05 Maart 2012 - 19:45

De Visjes:

Gefeliciteerd met jullie zoon Finn wat leuk er weer een buurjongen bij te hebben .Don jij ook gefeliciteerd met je broertje kun je lekker samen voetballen.Geniet er van en tot snel.

Groetjes Jan Astrid Thijs Daniek en Niels Visschedijk

• 05 Maart 2012 - 19:58

Elaine:

Hi Theo, Suus en Don,

Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Echt super !
    Echt een schatje * en top gestyled met zn sneakers ;)

Heel veel plezier daar, geniet er lekker van en kom jullie snel opzoeken!

Liefs!

• 05 Maart 2012 - 21:54

Nicole Efftink:

Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd en genieten samen!

• 05 Maart 2012 - 23:19

Marcha Workel:

Lieve Fam. Poppe!
    Wat een supermooi kindje! Heel erg veel succes nog in China.
    Het geluk is jullie toegewenst!!!!
    Hopelijk ga ik ze snel zien.

Liefs,

• 06 Maart 2012 - 04:43

Mariette:

Van harte!

Goed te horen dat het zo goed gaat.
    Vanaf vandaag is Yuna ook officieel onze dochter dus ik zal zo even een foto en verslag plaatsen.

Geniet geniet!

Mariette Gerjo Dagmar en Yuna

• 06 Maart 2012 - 07:35

Chris, Nicole En XS:

gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Finn!! Wat is het een heerlijk mannnetje!
    groetjes, Chris, Nicole en Xiao Song

• 07 Maart 2012 - 09:45

Cynthia En Gijs:

Hallo daar!
    Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Finn!!
    Heel veel geluk met z'n viertjes!
    Geniet er samen nog lekker van in China.
    Liefs,
    Gijs en Cynthia

• 09 Maart 2012 - 10:50

Jan,Karin En Thom:

Hartelijke gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Finn

Groetjes uit Zenderen.

• 12 Maart 2012 - 21:34

Fam Hake:

He Theo en Susan, Gefeliciteerd met Finn wat een schatje zeg, en Don jij ook met je broertje natuurlijk. Geniet ervan met zijn viertjes. Nog even en jullie zijn weer lekker thuis.

• 13 Maart 2012 - 00:08

Harrie En Annie Otte:

Geweldig voor jullie en Don en natuurlijk voor ons allemaal.
    Een leuk ventje.
    Proficiat en gauw tot ziens.

Groetjes Harrie en Annie ottenschot

• 14 Maart 2012 - 18:34

Annemiek Van Esch:

Hoi!
    Gefeliciteerd met jullie zoon en je broertje! Leuke foto's. Geniet van jullie gezinnetje.

Liefs Annemiek, Job en Stan van Esch

• 15 Maart 2012 - 12:47

Jan, Dustin, Marèll :

We gaan alle verhalen nog horen en jullie zien. Maar nu krijgen we net het kaartje met de post. Wat een geweldig kaartje. Stoer zeg.
    Nog een paar dagen en dan op Nederlandse bodem. WELKOM!!