Yes, de chinese papieren zijn binnen - Reisverslag uit Zhengzhou, China van Familie Poppe - WaarBenJij.nu Yes, de chinese papieren zijn binnen - Reisverslag uit Zhengzhou, China van Familie Poppe - WaarBenJij.nu

Yes, de chinese papieren zijn binnen

Door: Familie

Blijf op de hoogte en volg Familie

06 Maart 2012 | China, Zhengzhou

Dag allemaal!
We hebben het zgn rode boekje binnen!
Was snel geregeld vanmorgen in 2 verschillende bureau 's.
Onze Finn heeft vannacht heerlijk doorgeslapen. Wel is hij verkouden en eet hij alleen maar pap. (dat zal wel snel veranderen ;) )
middagdutje ging goed maar hij stak ons de gek al aan door rechtop in bed te gaan staan in het begin.
Het verkeer in China is nog steeds zo chaotisch dat je met schrik in de auto zit? Zal ook wel aan de drukte liggen: maarliefst 9 miljoen Chinezen schijnen in deze stad te wonen!
ook hebben we nog meer goed nieuws uit nederland ontvangen; Fam. Kienhuis heeft een jonge dochter! Van harte gefeliciteerd!
Don is erg lief voor z'n nieuwe broer en beschermt hem al in overvloed! Don vind het zielig dat z'n broer moet slapen 's middags en vind z'n moeder maar stom omdat Finn naar bed gestuurd wordt.
Verder nog wat huiswerk gedaan voor school met don, wat hem erg goed af gaat.
Susan is wezen zwemmen met don. Naast het zwembad zitten rare Chinezen te roken en te kaarten ofzo!?!? Daarnaast zitten 4 " wereldkampioenen" te tafelt tennissen want het pingpong balletje was echt niet te volgen.....
We gaan straks weer de straat op hier en zijn we weer een vreemde attractie voor de Chinezen. De weg naar de luxe winkels is erg netjes en een mooie tocht. 2 straten erachter begint het echte china zeg maar ;)
Gisteravond gelachen met het diner. We zaten in een aparte ruimte met een ronde tafel met 18 stoelen eromheen! We hebben wat proberen te bestellen maar volgens mij spreekt 1 op de 1000
Chinezen een beetje engels!
We hadden zelfs de snavels van kippen op het bord liggen:(
Vanavond maar weer ff op zoek naar iets anders.
Familie, vrienden en bekenden allemaal bedankt voor jullie reacties!!! Blijven doen;) we zijn er erg blij mee!!!!!
Groetjes van ons vieren.

• 06 Maart 2012 - 06:57

Gerda:

Fijn te horen dat het zo goed gaat. Moet jullie feliciteren van mijn zus en vele anderen.
    Goed nieuws gaat snel he Face boek twitter enz.Hoop voor jullie dat je vandaag een goed restaurant vind. Leuke nieuwe foto".Don je bent echt een stoere grote broer.liefsxxxxxxxx

• 06 Maart 2012 - 06:57

Barbara,Martijn,Tim :

Gefeliciteerd! Nu is het officieel!
    Mooi die foto van de jongens samen.
    En fijn dat het zo samen zo goed gaat al met don en finn.
    Enne, vandaag geen huiswerk voor don hoor, veel scholen staken in Nederland, hahahahahaah!

• 06 Maart 2012 - 07:31

De Bloemetjes:

Hi,

Prachtig om meer foto's te zien van jullie jongens!
    Genietze!

Groetjes,
    MHM

• 06 Maart 2012 - 07:37

Chris, Mau En Kai :

He familie Poppe,

Wat leuk om dit verslag te lezen. En wat een avonturen in die grote stad. Dat eten hahahaha... (Wij hebben gisteren als vermoeide cultuurbarbaren even snel bij de McDonalds gegeten dus wij mogen er niets van zeggen natuurlijk...hahaha.)
    Wat een mooie kerel hebben jullie erbij in de familie. leuk om hem op de foto´s te zien.
    Gaaf om te lezen dat Don zo goed met Finn omgaat. We hadden in die korte tijd dat we jullie hebben meegemaakt in Beijing natuurlijk ook al gemerkt dat Don een geweldig kereltje is.

Heel veel plezier en tot snel weer!

Groet,
    Christie, Maurice en Kai

• 06 Maart 2012 - 07:40

Danique En Etienne:

Nou wilden wij zooooooooo graag Don en Finn even zien, en nou waren jullie niet "thuis"!!! :( wat jammer nou. Morgenvroeg proberen we opnieuw!

kus

fijn te lezen dat het zo fántastisch met Don en Finn gaat!!! En DOORGESLAPEN?!?!?! goede genade, wat zijn jullie een stel bofkonten!!! 2 van die prachtige jongens en nog RUST erbij ook? Maar het is jullie van harte gegund!!!

hele dikke kus uit de Hof en tot gauw! :-)

• 06 Maart 2012 - 08:46

RobLeonieLivYuup:

Hee fijn weer een update van jullie. Erg leuk om jullie te volgen.

Mooi dat alle officiele zaken zo snel zijn gegaan. Voor hetzelfde geld zit je er uren!
    Hebben jullie een goede gids deze keer?

En? Hoe smaken kippensnavels?? Ha ha .....
    Hebben ze geen menukaart met plaatjes?

Wat is Finn toch een heerlijk mannetje. Zo leuk die foto samen met Don. En wat super dat Don zo lief is voor zijn kleine broertje. Dat had ook heel anders gekund!
    Lekker genieten samen .......

Liefs uit Enter

• 06 Maart 2012 - 08:47

Liv:

Wat schattig is Finn!

• 06 Maart 2012 - 08:48

Yuup:

"Mogen wij nu naar Don toe?".
    Nou Yuup, Don is nog in China.
    Jammer!

• 06 Maart 2012 - 09:25

Fam. Verburg:

Ohhh wat een lekker ventje! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Finn! En Don jij natuurlijk ook met je broertje, vooral namens Sjoerd hij vindt het heel leuk om jou daar in China te zien, en vraag steeds komen ze nu weer naar huis?
    Zo te horen loopt alles voorspoedig, wat fijn voor jullie dat het allemaal goed gaat. Finn ziet er al heel relaxed uit op deze nieuwe foto's echt een mooi kereltje, en met wat twentse lucht is hij de chinese pap vast gauw vergeten ( we leren hem gewoon taart eten ;-) ) wij wensen jullie nog alle goed en veel succes de komende dagen, en tot gauw in Delden...

Groetjes, Edwin en Marjon, Roos, Sjoerd en Janneke Verburg

• 06 Maart 2012 - 09:39

Riki:

gefeliciteerd met jullie geweldige zoon wat een mooi kerejtje je moeder belt mij iedere morgen.om op de hoogte te blijven dit vind ik heel fijn.groetjes van ons allen

• 06 Maart 2012 - 10:03

Miriam:

hai kwarte poppies. leuk om alle verhalen te lezen... en fijn dat alles goed gaat, behalve jullie grootste hobby: eten, ha ha. heel veel reactie gekregen omdat het op facebook staat. leuk he.
    we tellen de dagen alweer af om Finn (wat een mooie naam, goed gekozen) en jullie in echie te zien. geniet er nog maar van. gister nog geprobeerd om via facetime contact te maken, mislukt.jammer. veel plezier daar mes amis

• 06 Maart 2012 - 10:55

Mbrandriet Janschutt:

Theo Susan en Don gefeliciteerd met Finn.
    Wat fijn dat het gezin weer is vermeerderd met een mooi kereltje,het ziet er lief en aardig uit,
    kom er gauw mee naar Delden dan kunnen we hem bewonderen.
    We blijven jullie volgen, maak er een mooie reis van.
    vele groeten van Marietje en Jan.

• 06 Maart 2012 - 11:05

Marc:

Ik hoor dat ze bij de Mac wel hele lekkere culinaire hoogstandjes hebben!! Misschien daar even kijken!!!! Of moet moeders een noodpakketje opsturen!? Groetjes vanuit Raalte!

• 06 Maart 2012 - 12:36

Jacqueline:

Ik kan het niet laten toch continu even op jullie site te spieken! ;) Wat een geweldige foto's jongens!!! Ik zit hier gewoon te genieten van jullie geluk!!!! Wat fijn dat het zo heerlijk gaat met de boys!!!! Einfach einzigartig! ;)

dikke kus en tot de volgende!

• 06 Maart 2012 - 13:06

Harry En Suzan:

Lieve Theo, Susan, Don en Finn.

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broer Finn.

En wat geweldig dat we in Geesteren zomaar contact hebben met China en op dezelfde dag 2 mooie kindjes mogen bewonderen.
    Toeval...of??

Geniet er nog van samen met zijn viertjes en hopelijk vanaf nu ,,smakelijk eten,, in China.

Liefs en groetjes,
    Harry en Suzan

• 06 Maart 2012 - 13:41

Mariette:

Wat een stralend mannetje zeg!

Ben benieuwd of het eten nu beter is gelukt, wij gebruiken de restaurants met de plaatjes menukaart. Hahaha, we lijken wel Engelsen . :)

Grts vanuit een warm Guangzhou.

• 06 Maart 2012 - 14:21

Tim Lotgerink:

hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon finn. ik weet hoe het voelt om een broertje te hebben. suc6

• 06 Maart 2012 - 17:25

Daphne:

Wat een leuke foto's weer! Lief die stoere jongens samen!!
    Don al aan het huiswerk ja. Poehpoeh haha. Gaat het goed??
    Geniet er van samen!!

Bas en Danielle Baake

• 06 Maart 2012 - 20:16

Bert Monique En Kids:

Happy familie,

Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Finn.
    Wij wensen jullie samen heel veel geluk.

En...wordt Finn al besmet met het cars virus?

Lieve groetjes,
    Bert Monique, Manon, Thijmen en Jasmijn

• 06 Maart 2012 - 23:39

Daniel:

Mooi rompertje!! Weer een fan erbij!
    Veel plezier nog samen!
    Gr. Uit enschede

• 07 Maart 2012 - 06:22

De Bloemetjes:

Leuk nog meer foto's!
    Wat een klein mannetje is Finn nog zeg!
    Heerlijk!

Liefs,