Happy (birth)day - Reisverslag uit Zhengzhou, China van Familie Poppe - WaarBenJij.nu Happy (birth)day - Reisverslag uit Zhengzhou, China van Familie Poppe - WaarBenJij.nu

Happy (birth)day

Door: Familie

Blijf op de hoogte en volg Familie

07 Maart 2012 | China, Zhengzhou

Een mooiere verjaardag kun je toch niet wensen, we zijn compleet met z'n vieren aan de andere kant van de wereld. Er is zelf al gezongen;)
Vanmorgen ff FaceTime met opa en opa die net naar bed gingen toen uit bed kwamen. Leg dat maar eens uit aan een 4 jarige!
De boy's doen het goed. Finn begint zich al echt thuisbte voelen, dat is te merken aan z'n schaterlach, zijn duidelijke eigen wil en het Plezier dat hij heeft in het spelen! Gelukkig is zijn huidje een beetje aan de betere hand. Hij had veel uitslag op zijn gezicht bij de overdracht. Ook is hij erg verkouden. Voor lopen is hij liever lui dan moe, maar met kruipen ziet hij alle hoeken van de kamer. Prima hotel trouwens maar er blijven rare gewoontes in dit land. Voorjaar is hier vandaag begonnen want de temperatuur is vandaag heerlijk. Zon komt alleen niet door de smog heen dus van een lekker terrasje hebben ze hier, zelf bij dit sterren hotel, nooit van gehoord:(
Lunch met onze gids was super, maar we moesten hem wel aansporen om zelf mee te eten. Toen hij eenmaal begon, was hij in staat om de kippebotjes nog op te eten;) gelukkig gingen de schildpadden naar de andere tafels.
Nu nog komende week proberen om vast voedsel in Finn te krijgen want tot nu toe weigert hij alles van voedsel behalve z'n papje. Geen fruit, geen koekje, alles wuift hij snel en behendig weg.

Ook hebben we geregeld dat we morgen met ons busje naar het tehuis van Finn gaan!
Zal wel een hels ritje worden door het binnenland, we denken ca 3 uur enkele reis. Maar we zijn blij dat we de kans krijgen om het te bezoeken. Mooi avontuurtje dus morgen.

Inmiddels begint de temperatuur in de "5" sterren kamer aardig op te lopen en de airco werkt natuurlijk niet. We gaan zo weer gauw lekker naar buiten, dan kunnen die Chinezen weer leuk aapjes kijken, want we zijn een aardige attractie op straat. Enkele zitten andersom op hun fiets of "brommer"
Wordt vervolgd......

• 07 Maart 2012 - 07:31

Bastiaan En Sylvia:

Theo van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wij wensen jullie een hele fijne dag toe. Een mooier verjaardagscadeau als met z'n vieren in China kun je denk ik niet wensen.
    Geniet ervan en tot over een paar weken.

Bastiaan En Sylvia Pierik

• 07 Maart 2012 - 07:41

Poppies Uit Goor:

HI THEO!!!

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MAAK ER EEN GEWELDIG MOOIE DAG VAN MET ZIJN VIERTJES :D :D :D

Maar dat zal zeker lukken als ik dit alles zo lees! We hebben vanmorgen (een half uur geleden) al geprobeerd je via facetime te feliciteren, maar helaas is dat trucje weer mislukt :( Je dag zal er daarentegen niet minder om zijn! ;)

nogmaals PROFICIAT en tot gauw!!!!

liefs van ons allemaal XXX

• 07 Maart 2012 - 07:44

Gerda:

Theo van Harte met je verjaardag en maak er een super dag van Suus en de kids natuurlijk ook
    DAT feestje vieren we later wel.Super dat Finn zo goed went maar kan ook niet anders met zulke ouders en broer grxxxxxxxxxxxxxx

• 07 Maart 2012 - 08:02

Fam. Prieshof:

Theo, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Het is vast een bijzondere dag zo ver weg in China met jullie viertjes! Geniet ervan!

Susan, Don en Finn jullie ook gefeliciteerd!

Was de taart lekker? of zag ie er alleen mooi uit?

Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie. Finn ziet eruit of hij altijd al bij jullie is.
    Lekker manneke is het toch. Net als Don.

Denk dat jullie moeten wachten tot in Beijing voordat je op een terrasje kunt zitten (Zijde Markt, Lavazza).

Dikke kus uit Enter.

PS. Als we weer bij jullie mogen zwemmen mag Liv zonder kurken. Ze mag vrijdag proefzwemmen en dan (waarschijnlijk) zaterdag afzwemmen. Ze is supertrots. Er mogen er maar 2 van de hele groep afzwemmen.

• 07 Maart 2012 - 08:33

Erik,diane En Aishia:

van harte gefeliciteerd met je verjaardag theo!
    Wat ziet het er gezellig uit, jullie zo met z'n viertjes!
    Geniet ervan!

• 07 Maart 2012 - 09:25

Mia:

Theo, ik hoor en zie dat je jarig bent. Van harte fefeliciteerd en een fijne dag met z`n vieren daar in het verre China. Geniet ervan. Leuke foto`s van jullie met de kindjes.

Groetjes van Mia en Theo.

• 07 Maart 2012 - 09:29

Fam. Van Der Linden:

Hallo familie,

Ten eerste van harte gefeliciteerd Theo! Dat zal inderdaad een mooie verjaardag zijn met zijn viertjes!

Wat fijn dat jullie de gelegenheid hebben om naar het tehuis toe te gaan. Dat zal een bijzondere ervaring worden. We horen het graag van jullie volgende week in Beijing. De tijd gaat snel...

Groet,
    Christie, Maurice en Kai

• 07 Maart 2012 - 09:53

Paul, Mascha, Carice:

Gefeliciteerd Theo! Fijne dag gewenst!

Voor morgen; goede reis naar het tehuis!

Groetjes, Paul, Mascha en Carice.

• 07 Maart 2012 - 10:23

Guus:

Hoi theo van harte proficiat maak er een mooie dag van. Borrel drinken we later wel goede reis morgen naar het tehuis van Finn vast indrukwekkend ook voor Don. Geniet er van groetjes vanuit Goor

• 07 Maart 2012 - 10:24

JanRinaNickLuc:

Goedemorgen Familie,

Theo van harte gefeliciteerd met je verjaardag. We drinken na die tijd wel een keer een borrel :) hahaha.
    Maak er een gezellige dag van met vrouw en kids. Als ik de foto's zie lukt dat wel aardig.

Goede reis morgen naar het tehuis, we horen nog wel hoe het gegaan is.

Lieve groetjes.....
    de buurtjes

• 07 Maart 2012 - 10:37

Martine En Evertjan:

He Poppe, van harte met je 40ste verjaardag!!
    Ik hoop voor je dat ze daar ook Smirnoff Ice kennen!!
    Groeten aan Susan en de jongens.

• 07 Maart 2012 - 11:05

Fam. Prieshof:

Voor morgen alvast een hele bijzondere dag gewenst.
    Het zal vast indruk maken, neem de zakdoekjes maar mee.
    De beelden van de tehuizen van onze kids staan nog in mijn geheugen gegrifd.

• 07 Maart 2012 - 11:08

Klazien Uit Katwijk:

Ik volg jullie al een paar dagen Het is heel leuk om jullie te volgen. Ik wil de familie heel hartelijk feliciteren met jullie zoon en broertje. En ook de vader die vandaag een biezonder verjaardag viert, ik wens jullie nog vele goede jaren samen in goede gezondheid.En dat jullie nog lang getuigen van elkaar mogen zijn. Geniet ermaar van Groetjes van de onkende Klazien

• 07 Maart 2012 - 12:39

Jeanine:

Van harte, Theo! Wat een superverjaardag, zo met je hele gezin! En trouwens, was helemaal ontroerd door die lieve pyamafoto van Finn.... :)
    Geniet ervan vandaag!

Groetn uut Kaspel Goor

• 07 Maart 2012 - 15:04

Filip, Rianne En Cheng Van Vondel:

Hallo familie Poppe,

Wat leuk dat we op hetzelfde moment in China zijn om onze zoons op te halen. We wensen jullie heel veel geluk. Misschien zien we jullie volgende week nog wel in Beijing.

Groetjes Filip, Rianne en Cheng van Vondel

• 07 Maart 2012 - 15:40

Gerjo, Mariëtte En Dagmar :

Fijne verjaardag!

Dat van het eten klinkt hetzelfde als hier, Yuna weigert bijna alles, eet het liefst iets van mijn bord. Maar meer dan 3 happen gaat er niet in..

Grts! Mar

• 07 Maart 2012 - 15:58

Bennie En Linda:

Hey Theo, Susan Don en Finn fijn dat het allemaal zo goed gaat daar. Theo nog gefeliciteerd met je 40e verjaardag. Het grote feest houden we tegoed. Heel veel plezier nog en geniet van elkaar gr bennie/y?? linda peppie kokkie en kelly

• 07 Maart 2012 - 16:11

Harry En Suzan:

Theo van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Ook Susan, Don en Finn van harte proficiat.
    Een fijne verjaardag met zijn allen voor zover mogelijk in China en groetjes van ons allen.

Harry en Suzan
    Ruben, Marlon en Eleonora.

• 07 Maart 2012 - 17:22

Barbara,Martijn,Tim:

Proficiat! Enne....die taart ziet er smakelijk uit!
    Beter dan schildpadden of kippensnavels....

Inderdaad een speciale dag om je verjaardag te vieren, in de geboortestreek van je zoon.

• 07 Maart 2012 - 17:25

Elaine:

Theo,

Je kan je zeker geen betere verjaardag wensen! Van harte gefeliciteerd en nog lekker genieten...

Heb echt om jullie berichtje en foto's moeten lachen haha!

liefs!

• 07 Maart 2012 - 18:41

Maurice En Marjan:

Hé lieve mensen,

Theo van hart met je verjaardag. Een mooier kado kun je je toch niet wensen. Geniet lekker van jullie mannetjes! Wij wensen jullie morgen een mooie dag toe. Tim mist Don wel. Hij vraagt elke dag wanneer Don weer thuis komt.

Heel veel liefs,

Maurice, Marjan, Niels en Tim

• 07 Maart 2012 - 19:15

Arjan Lineke YangPei:

Theo, van harte gefeliciteerd!